גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

האם הצעירים נוטשים את תל אביב בעקבות העלייה בשכירות?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

לאורך השנים האחרונות ניתן להעיד על עלייה בלתי פוסקת במחירי השכירות בעיר תל אביב. התופעה מקשה על צעירים לעמוד במחירי השכירות והיכולת לעמוד בניהול של אורח חיים שגרתי בעיר. בשל כך צעירים רבים בוחרים ללכת בנתיב של השכרת דירה ביחד עם שותפים.

על ידי כך שהצעירים בוחרים לשכור דירה עם שותפים, הם בעצם מצמצמים באופן משמעותי את הסכום שהם צריכים לשלם על מנת לנהל את החיים שלהם בצורה שגרתית בעיר תל אביב. בכל אופן, אפשר גם להעיד על לא מעט צעירים אשר בוחרים אפילו לנטוש את תל אביב במטרה למצוא עיר אטרקטיבית עם מחירי שכירות נמוכים יותר.

מהו הצעד הנכון ביותר בשבילכם?

השאלה שאתם צריכים לשאול את עצמכם היא מהו הצעד המתאים ביותר בשבילכם, שכן כך אתם תוכלו למצוא כיוון הרבה יותר משמעותי ולהבין בדיוק מה אתם צריכים לעשות על מנת לנהל את החיים שלכם בדיוק כפי שאתם רוצים.

לאחר שתבחנו את השיקולים שלכם ותבינו טוב יותר מה אתם רוצים בדיוק מהעיר בה אתם חיים, כמובן שיהיה לכם הרבה יותר קל להחליט באיזה מקום בדיוק אתם רוצים לגור. כל השיקולים הללו צריכים להביא בחשבון את רמת ההשתכרות שלכם, שכן זה בוודאי משהו שישפיע בצורה ישירה על היכולת שלכם לממן את עצמכם.

נטישה לעבר ערים אחרות במרכז

בלית ברירה נמצאים צעירים רבים במצב שבו הם נאלצים לעזוב את תל אביב ולעבור לעיר אחרת, כזו שלא בהכרח מוצאת חן בעיניהם. זה משהו שיהיה כדאי לכם להתייחס אליו במידה ואתם גם כן שוקלים לגור בעיר הזו, אך אין לכם מספיק כסף בכדי לממן את עצמכם.

תמיד תשאלו את עצמכם עד כמה אתם חושבים שאתם יכולים לנהל חיים שגרתיים בהתחשב בתקציב שיש לכם. זה משהו שיוכל לעשות לכם לא מעט סדר בקבלת ההחלטות ולעזור לכם להבין בדיוק מהי האפשרות שהכי מתאימה לכם. זה ללא ספק אספקט שיהיה כדאי לכם לקחת ברצינות אם אתם רוצים ליהנות במקום שבו אתם גרים.

לעוד מידע בנושא נדל"ן בתל אביב, בקרו באתר https://www.domestictlv.co.il/

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא