גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

למה כדאי יותר לעשות ביטוח בריאות לעובדים

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

ביטוח בריאות לעובדים הפך לנפוץ ופופולארי ביותר בשנים האחרונות, היות וזוהי אחת הדרכים של המעסיק להראות עד כמה הוא מעריך ומשקיע בעובדים שלו. אם בעבר העובדים היו שמחים אם הם היו מקבלים את המשכורת שלהם בזמן, הרי שהיום המצב בשוק נראה אחרת לחלוטין. כל חברה וכל מעסיק מבינים את החשיבות של עובדים שמרוצים ממקום העבודה שלהם, היות והדבר תורם באופן ישיר לתפוקה שלהם. עובד ממורמר ולא מרוצה, לא רק יאט את תהליך העבודה, אלא גם ישפיע על קצב ואיכות העבודה של שאר העובדים. אי לכך, מעסיקים רבים בוחרים להשקיע בעובדים שלהם, לספק להם תנאי העסקה טובים יותר ולפנק אותם בהטבות שונות. ביטוח בריאות נחשב לאחד הפינוקים היעילים ביותר, היות ובצורה כזו ניתן לספק לעובד את הביטוח המקיף והאיכותי ביותר, במחיר נמוך ומשתלם במיוחד.

כל היתרונות של ביטוח בריאות לעובדים

בעבר כל אחד היה אחראי לגורלו, ומי שרצה להבטיח לעצמו עתיד רפואי טוב יותר, היה מארגן לעצמו ביטוח בריאות פרטי. הדבר היה כרוך כמובן בהתקשרות עם מספר חברות ביטוח שונות, בקשה להצעות מחיר מתחרות ולא מעט התעסקות בירוקרטית. היום ניתן לפשט תהליכים, היות והמעסיק יכול לקבל הצעת מחיר הרבה יותר משתלמת עבור העובדים שלו. בעוד שהמעסיק מרוויח את אהדת העובדים, העובדים עצמם מרוויחים שקט נפשי וביטוח רפואי ברמה גבוהה. היות ומדובר על קבוצה גדולה של עובדים, חברות הביטוח מספקות את הביטוח במחיר משתלם יותר, דבר שמעניק לכל אחד את ההזדמנות לזכות בטיפול רפואי איכותי, מבלי לפשוט את הרגל. בסופו של דבר, לקבוצה גדולה של אנשים תמיד יהיה כוח קנייה חזק יותר והם יוכלו ליהנות ממחירים מפנקים יותר. חשוב כמובן לוודא כי מדובר על ביטוח איכותי, בעל כיסוי רחב ופרמיות זולות – את כל המידע תוכלו למצוא כאן www.fresh-concept.co.il.

לסיכום, ביטוח בריאות לעובדים נחשב היום לאחת ההטבות החשובות ביותר שכל מעסיק מעניק לעובדים שלו. אומנם אסור לזלזל בחשיבות של ימי כיף, טיולי חברה ובונוסים לחגים, אך בסופו של דבר הבריאות של העובדים נמצאת מעל לכל. עובד חולה לא יוכל לספק תועלת למעביד, ולכן כדאי להשקיע לטווח הרחוק.

אולי יעניין אותך גם!

בחינת ההטבות של מזגני Multi Inverter ו-VRF

בתחום בקרת האקלים המודרנית, האבולוציה של טכנולוגיית מיזוג האוויר הייתה לא פחות ממדהימה. בין החידושים הבולטים ניתן למנות את מערכות ה-Multi Inverter

תובנות מומחים: יסודות ניקוי ספות

ניקוי ספות הוא היבט שלעתים קרובות מזלזלים בו בתחזוקה ביתית שיכול להשפיע באופן משמעותי על הניקיון והנוחות הכללית של חלל המגורים שלך.