גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

5 דברים שלא ידעתם על מצעים

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

כלי המיטה שאנו בוחרים חשובים מאד לאיכות השינה שלנו, הם אלה שמספקים לנו מנוחה כיפית ופינוק בסוף היום, תוך שמצעים שנראים מעולה, איכותיים וכאלה שנבחרים בקפידה – יאפשרו מראה חדר שינה נעים ומזמין יותר, כמו גם שהם ישפיעו על איכות השינה שלנו לטובה!

כלי מיטה עשויי בד, נמכרים כיום בשלל חנויות טקסטיל, חנויות לעיצוב הבית, כמו גם באתרים שמאפשרים רכישת מוצרי טקסטיל און ליין. אבל מה חשוב לדעת על מצעים לפני הרכישה? הנה 5 עובדות חשובות:

סוגים שונים – מצעים ישנם מסוגים שונים והם עשויים מאריגים הנארגים תוך צפיפות שונה של חוטים, כאשר בין הסוגים השונים של בדי המצעים ניתן למצוא: בדי כותנה, פוליאסטר (בד העשוי חומר סינטטי), ויסקוזה, משי, סאטן, כותנה מצרית, פליז, ישנם מצעי פיקה ועוד. חשוב לדעת כי מצעי כותנה נחשבים האיכותיים ביותר וזאת בשל החומר הטבעי והנעים של הבד.

איכות – כאשר בוחרים כלי מיטה יש לשים את הדגש על בחירה איכותית, שכן מצעים שאינם איכותיים לא ינדפו זיעה, המגע שלהם לא יהיה נעים על הגוף, בעוד שמצעים שאינם איכותיים: יתבלו בקלות ואף יתכווצו בעת הכביסה. לכן חשוב תמיד לרכוש מצעי כותנה איכותיים, כמו גם כאלה העשויים סאטן, קשמיר וכותנה מצרית. העלות אמנם תהיה גבוהה יותר, אך המצעים יחזיקו מעמד לאורך זמן ויאפשרו שינה איכותית ונעימה יותר.

התאמה – כיום ישנם כמה וכמה סוגים של מצעים בגדלים ומידות שונות ולכן חשוב לבצע התאמה נכונה לגודל המיטה. הגדלים הסטנדרטיים המתאימים למיטה זוגית הם 180/160, 180/200 כאשר מידות אלה סטנדרטיות למיטה זוגיות. לעיתים ישנם מצעים מהחלומות ממש אבל במהדורות מיוחדות שמתאימים למיטות קינג סייז וכאלה שגודלן גדול משני מטרים.

צפיפות חוטים – בזמן שאתם בוחרים כלי מיטה, חשוב לשים לצפיפות החוטים וצורת האריגה, בזמן שככל שהצפיפות גבוהה: יותר כך האיכות גדולה יותר. לכן תמיד יש לבחון את צפיפות החוטים בזמן הרכישה.

מהדורות מיוחדות  – חברות המייצרות מצעים משיקות מידי פעם מהדורות מיוחדות כמו סדינים, ציפית וציפיות לכרית מעוצבים עם הדפסים של חדי קרן או פלמינגו, עיצובים ים תיכוניים עשירים, צבעים אחידים ועוד. לכן חשוב תמיד לבדוק מה חדש בעולם כלי המיטה ולדעת כיצד תוכלו אתם לבחור את הסט המושלם עבורכם!

אולי יעניין אותך גם!