גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

נפגעתם בנסיעה מהבית לעבודה ולהיפך? תאונת עבודה!

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

מרבית האנשים נוטים לחשוב כי תאונת עבודה מתרחשת רק בעת השהות במקום העבודה. אך מדובר במחשבה שאיננה נכונה בכלל, והחוק הינו מאוד ספציפי בכל הקשור אל הזכויות שלכם בתור נפגעי תאונת עבודה. החוק קובע כי גם עובד אשר היה נמצא בדרכו אל מקום העבודה או מנגד בחזרה ממקום העבודה לבית עדיין נמצא בזמן העבודה. ולכן במידה ונפצעתם בדרך חזרה או בדרך לעבודה הנכם זכאים להגיש בקשה לקבל פיצויי תאונת עבודה.

מה עליי לעשות על מנת להבטיח את קבלת הפיצויים?

הבירוקרטיה במדינת ישראל איננה פשוטה בכלל, וזה לא סוד כי על מנת לקבל את הפיצויים המגיעים לכם תצטרכו להגיש לא מעט מסמכים. לכן החלטנו להרים את הכפפה, ולעשות לכם מעט סדר בכל הבלגן על מנת שתוכלו לדעת בדיוק כיצד תהיו בטוחים כי תקבלו את הפיצויים המגיעים לכם.

ראשית כל ברגע שאתם מגיעים אל הרופא או אל בית החולים לאחר הפציעה, חשוב מאוד שתיידעו את הרופא כי מדובר בתאונת עבודה על מנת שיציין זאת במסמכים הרפואיים. זוהי בעצם ההוכחה הטובה ביותר שלכם על היותכם נפגעי תאונת עבודה, ואת המסמך הזה תצטרכו להגיש אל הביטוח הלאומי.

בנוסף חשוב מאוד שתיידעו את המעביד שלכם על הפציעה, זוהי בעצם חובתו של העובד להודיע למעביד על פציעתו בדרך חזרה או בדרך הלוך לעבודה. כך המעביד יוכל לדעת מה בדיוק קרה, ולהכין את כל מה שהוא צריך מהצד שלנו על מנת לבטח את מקום העבודה.

תוך כמה זמן מומלץ להגיש את המסמכים והניירת?

ההמלצה שלנו בחברת "עוד זכות" היא כי מוטב שתגישו את המסמכים מוקדם ככל האפשר. רק ברגע שתגישו את כל המסמכים ההליך יוכל להתחיל, ומדובר בתהליך לא קצר בכלל שיכול לקחת גם מספר שבועות עד מספר חודשים. לכן חשוב מאוד שלא תחכו יותר מידיי על מנת שתוכלו לקבל את הכסף שמגיע לכם וכך תדעו כי אינכם נכנסים למצב של חוסר יציבות כלכלית שעלולה גם להזיק לבריאות שלכם.

אולי יעניין אותך גם!

ארבע יתרונות של גט ברבנות

גירושין, בדרך כלל נצפים מבעד לעדשה של מצוקה, יכולים לפעמים להביא יתרונות בלתי צפויים, במיוחד בהקשר הייחודי של הרבנות. למרות שהאתגרים נידונים

תובנות חיוניות לחקר האטרקציות באילת

אילת, פנינה הדרומית של ישראל, היא עיר של ניגודים תוססים ואטרקציות מגוונות מבית funtasy, המציעה יותר מסתם בילוי שטוף שמש. בעוד שהנופים