גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

יועץ משכנתאות במרכז – כיצד בוחרים מישהו שיכול להתאים לנו

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

אין זה סוד שאחד השלבים הכי מהותיים בחייו של כל זוג, זה השלב בו הם מבקשים לרכוש דירה חדשה. מעבר לכל העניין של החיפוש, והשאלות איזו דירה בדיוק הם מחפשים, איפה, כמה חדרים וכדומה, אזי שיש את הפיל הגדול שעומד במרכז העניין וזה נטילת משכנתא.

רבות כבר נכתב בנושא, עד כמה קשה היא נטילת משכנתא על כל זוג שמעוניין לרכוש דירה חדשה. הרי מדובר פה בהלוואה ארוכת טווח שיכולה להימשך עשר, חמש עשרה שנה ואפילו מעבר לכך. מדובר על הלוואה עם השפעות ארוכות טווח על ההוצאות של המשפחה. שלא נדבר על רשימת הדרישות שהבנק מחייב לעמוד בהן לפני שלוקחים את המשכנתא, בשביל לוודא שאכן הזוג מתאים לתנאים שלו.

על מנת לקחת משכנתא בצורה חכמה, בין אם זה מבחינת מסלול נכון, ריביות וכל שאר הדברים, רצוי מאוד להשתמש בשירותיו של איש מקצוע. במילים אחרות, רצוי מאוד לפנות אל יועץ משכנתאות במרכז או בכל מקום אחר בארץ אשר יכול לעזור בנושא זה. הוא ידע לספק את כל המידע הנדרש בנושא על מנת שנוכל לעמוד בכך. כלומר, הוא ייתן לנו המלצות ורעיונות כיצד להתמודד עם הצעות השונות שהבנק מציע והוא יעזור לנו לבחון אותן בטרם נקבל החלטה איזו משכנתא לקחת.

צריך לומר, גם לבנקים יש יועצי משכנתאות, אך מוטב להשתמש ביועץ חיצוני, יועץ שאנחנו לא מחויבים אליו או למעסיק שלו. הוא ידע לתת לנו עצות אובייקטיביות אשר יכולות לעזור בצורה הרבה יותר טובה. כמו כן, אותו יועץ לא ינסה לקדם את משכנתא כזו או אחרת, אלא ינסה לעזור לנו כמה שיותר בשביל שנוכל לקבל החלטה מושכלת בנושא.

צריך לומר עוד, אפשר להשתמש בשירותיו של יועץ משכנתאות במרכז ובמקומות אחרים, גם בשלבים מאוחרים יותר, למשל, אם אנחנו רוצים למחזר משכנתא או לקחת משכנתא שנייה. אז רצוי להשתמש בשירותיו, בשביל לקבל החלטה נכונה בעניין. בצורה כזו, אנחנו לא נעשה טעויות ונוכל לבנות לעצמנו מסלול שמתאים לתנאים שעומדים לרשותנו.

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא