גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

למה כדאי להעסיק חברת ניקיון מקצועית ולא עוזרת פרטית

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

כולם אוהבים את הבית שלהם נקי, אולם מה לעשות שהעבודה של ניקיון הבית היא כזו אשר מצריכה לא רק הרבה שעות של ניקיון מאומץ אלא גם ידע ובקיאות בשימוש בחומרי ניקיון שונים? לאנשים רבים בעולם המודרני פשוט אין את הזמן להתעסק עם ניקיון, בייחוד כשאר הוא יסודי ומקיף עבור כל הבית, וכאן עולה לה ההתלבטות האם להביא עוזרת פרטית שתנקה את הבית או לפנות אל חברת ניקיון שתסייע לעשות את הבית שוב פעם נקי. להלן כמה סיבות טובות להעדיף את הניקיון של חברה מקצועית.

עבודה על ידי צוות

בעוד הקשר האישי עם מנקה ספציפית הוא דבר שיכול להיות די נעים, עבודה עם חברת ניקיון היא האפשרות המאוד מוגברת לעשות את הניקיון של הדירה בצורה שכוללת אפילו כמה אנשי עבודה שמסיימים את העבודה בצורה מהירה יותר כאשר כל אחד מהם מנקה אזור אחר בו זמנית. זהו יתרון גדול אשר מאפשר לחזור אל פעילות בבית זמן קצר לאחר תום הניקיון ולא לחכות שעות ארוכות עד אשר העוזרת תסיים את הניקיון בכל הבית, בייחוד אם הוא רחב מימדים.

זמינות גבוהה

כאשר ישנה מנקה שאותו מזמינים על מנת לנקות את הבית רגילים שהיא מגיעה ביום ספציפי בשבוע כאשר הלכלוך כבר "מחכה" לה. מה קורה כאשר לזו יש מקרה חירום אשר אינו מאפשר לה להגיע כדי לבצע את העבודה? במקרים מעין אלה או שמתאזרים בסבלנות או שפונים את חברת ניקיון שלה תמיד יש כמות של עובדים שיכולים להגיע במידה ואחד מהם חולה. תמיד יש עובדי ניקיון שאותם יכולים להביא.

ניקיון עם ציוד מקצועי

הניקיון שאותו מבצעת עוזרת פרטית לעולם לא יהיה באותה הרמה של ניקיון על ידי חברה מקצועית כמו קלין פוליש. מדוע? כי חברה יכולה להרשות לעצמה לבצע רכישה של חומרי ניקיון הכי יעילים לצד ציוד ניקיון יוקרתי שעולה אלפי שקלים. עוזרת מגיעה עם ציוד ניקיון שיכולים למצוא בכל בית, ובכך הניקיון עצמו אולי יהיה טוב, אבל הוא לא יהיה מושלם מבחינה אידיאלית.

אולי יעניין אותך גם!