גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

למה צילום תכשיטים מקצועי הוא המפתח להצלחה במכירות

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

כשאנחנו רוצים למכור מוצר מסוים באינטרנט, יש לנו כמה כלים לעשות את זה, יש לנו מספר אמצעים להשתמש בהם. אך אין ספק שהאמצעי הטוב ביותר למכור מוצר ובפרט כשמדובר בתכשיטים לנשים או לגברים, זה בעזרת צילום.

אנחנו לא יכולים להציע ללקוחות פוטנציאליים דרך אחרת, טובה יותר, להכיר את המוצרים שלנו, מלבד באמצעות תמונות של אותם מוצרים. הרי גם אם נכתוב טקסטים שלמים על המוצר, על המפרט שלו, כיצד הוא בנוי וכדומה, עדיין, הם צריכים לראות כיצד הוא נראה, איך הוא מעוצב, כיצד הוא יכול להשתלב על הגוף שלהם, כך או אחרת.

זה נכון בפרט לגבי תכשיטים, מוצר בו המפרט והחומרים הם אמנם חשובים, אך מעבר לכך יש את העניין של העיצוב, הוא מאוד חשוב בשביל להבין כיצד התכשיט נראה והאם הוא מתאים למה שאנחנו מחפשים. בין אם זה תכשיט ליד, לצוואר, לאוזן או לכל מקום אחר בגוף.

צילום תכשיטים חייב להתבצע על ידי גורם מקצועי, כלומר על ידי צלם שיש לו ניסיון בצילום מוצרים בכלל וצילום תכשיטים בפרט כמו שלומי ברנטל. אנחנו לא יכולים לצלם את התכשיט באמצעות מכשיר סלולר או באמצעות מצלמה אחרת בעצמנו. אנחנו חייבים לפנות אל גורם מקצועי שיצלם את התכשיט וכך אנחנו נוכל להציג אותו, בין אם זה באתר שלנו, עמוד הפייסבוק, פרסומות וכן בקטלוגים או בכל אמצעי פרסום אחר.

כמובן שאנחנו צריכים להחליט כיצד והיכן אנחנו רוצים לצלם את התכשיט, ובאיזו צורה. האם אנחנו רוצים לצלם את התכשיט על רקע חלק או רקע משטח כזה או אחר, ובין אם אנחנו רוצים לצלם אותו כאשר דוגמן או דוגמנית עונדים אותו.

לפני סיום חשוב להבהיר, אנחנו צריכים להתייחס לצילומים גם בהיבט אומנותי וגם בהיבט פרסומי שיווקי, אנחנו לא יכולים להתייחס לתמונה, אך ורק במובן של תמונה של תכשיט, אלא אנחנו צריכים להתייחס לכך בהיבט הרחב יותר. אחרת אנחנו לא נצליח להציג אותו בצורה הנכונה ולא נוכל למכור אותו בקרב קהל הלקוחות שלנו.

אולי יעניין אותך גם!

ארבע יתרונות של גט ברבנות

גירושין, בדרך כלל נצפים מבעד לעדשה של מצוקה, יכולים לפעמים להביא יתרונות בלתי צפויים, במיוחד בהקשר הייחודי של הרבנות. למרות שהאתגרים נידונים

תובנות חיוניות לחקר האטרקציות באילת

אילת, פנינה הדרומית של ישראל, היא עיר של ניגודים תוססים ואטרקציות מגוונות מבית funtasy, המציעה יותר מסתם בילוי שטוף שמש. בעוד שהנופים