גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

כל היתרונות של פרוביוטיקה

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

רוב האנשים נתקלו לראשונה בחייהם בתוסף הפרוביוטיקה, רק כאשר רופא המשפחה שלהם רשם להם לקחת אנטיביוטיקה והמליץ בחום לשלב גם טיפול פרוביוטי כדי לאזן את ההשפעות השליליות של האנטיביוטיקה. בשלב הזה רוב האנשים פשוט נטלו את הכדורים מבלי לתת על כך מחשבה נוספת, אך למעשה מדובר על כדורים שיכולים להקל משמעותית על החיים שלהם. בעוד שהאנטיביוטיקה ידועה בתור תרופה שעושה לא מעט נזק לפלורת המעיים, דבר שמתבטא בשלשולים, כאבי בטן, דלקות בנרתיק וכדומה, תוסף הפרוביוטיקה יכול להקל ולפעמים אפילו למנוע את כל התופעות הלא נעימות האלו. החיידקים הפרוביוטיים תופסים את מקומם של ה"חיידקים הטובים" שנהרגים בעקבות נטילת האנטיביוטיקה, ובכך מונעים מחיידקים פתוגניים לתפוס את מקומם ולגרום לבעיות במערכת העיכול או במערכת החיסון. מעבר לכך, ישנו יתרון ברור לנטילה קבועה של חיידקים פרוביוטיים, היות והם מסוגלים למנוע זיהומים שונים במערכת העיכול ולאפשר עבודה תקינה של כל מערכות הגוף השונות.

מהם היתרונות הבולטים ביותר של נטילת פרוביוטיקה?

מעבר לכל מה שנאמר לפני כן, חשוב להדגיש כי מדובר בחיידקים ידידותיים אשר נמצאים בגוף באופן טבעי. תינוק שמגיע לאוויר העולם, מקבל את החיידקים האלו מתעלת הלידה של אמו. תינוק שנולד בניתוח קיסרי לעומת זאת, לא מקבל את החיידקים האלו, ולכן תינוקות אלו נוטים לסבול יותר מתגובות אלרגיות, מערכת חיסונית חלשה יותר ופלורת מעיים ענייה יותר. כלומר, החיידקים הפרוביוטיים משמעותיים ביותר לצורך העבודה התקינה של מערכת החיסון ומערכת העיכול שלנו. ללא הנוכחות שלהם, מספר החיידקים הפתוגניים יעלה בצורה משמעותית, והאדם יסבול יותר מזיהומים שונים במערכת העיכול, מבעיות נשימה שונות וממערכת חיסונית חלשה יותר. רכישת פרוביוטיקה באתר www.pharmstore.co.il ונטילה קבועה של חיידקים פרוביוטיים, יכולה למנוע או לטפל בזיהומים שונים שנוצרים במערכת העיכול או במחלות דלקתיות של מערכת העיכול, כמו למשל קרוהן וצליאק. כמו כן, מחקרים רבים הוכיחו את היעילות של החיידקים הפרוביוטיים בטיפול בזיהומי עור ונרתיק שונים וכן במקרים של דלקת מפרקים שגרונית.

לסיכום, ניתן למנות לא מעט יתרונות שונים הקשורים בנטילה קבועה של פרוביוטיקה. מדובר על תוסף שיכול לשדרג משמעותית את המצב הבריאותי ולהקל על בעיות עיכול שונות.

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא