גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

האם הגיע הזמן למכור את הביטקוין שלכם?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

מה זה מטבעות ביטקוין וכיצד הם הפכו לאחר האלמנטים הנסחרים ביותר בעולם המסחר והבורסה? אם אתם מחפשים אחר הדבר הבא שיכניס לכם רווחים נאים: חשוב שתכירו את המטבע הווירטואלי ותדעו האם הגיע הזמן למכור אותו ברווח!

אז מה זה ביטקוין?

ביטקוין הוא מטבע וירטואלי המותר לשימוש כמעט בכל המדינות המתקדמות והוא הפך, בשל הפופולאריות שלו, גם מטבע סחיר בבורסה.

מטבע זה אינו מוחשי אבל הוא אמצעי תשלום לגיטימי במיוחד אשר באמצעותו ניתן להעביר כספים בקלות, הוא מקנה העברות כספים וירטואליות בין אנשים פרטיים ללא עמלות גבוהות, תוך שהוא מקנה את היכולת להבטיח תשלומים בטוחים על עסקאות מסוגים שונים כמו רכישה של כבלים, מוצרי חשמל, מכוניות ועוד.

בשל הפופולאריות של המטבע, כיום הוא נסחר בבורסה במיליוני דולרים, תוך שקנייה ממוקדת של ביטקוין תאפשר מכירה ברווח של המטבעות שהפכו מבוקשים ונפוצים בארץ ובעולם.

אבל איך תדעו האם הגיע הזמן למכור את הביטקוין שלכם? כל מנת לוודא כי אתם מבצעים את הפעולה הנכונה יש לנקוט בכמה דרכים נבונות ביניהן:

  • בדיקת ערך המטבעות – נסו להבין מהו ערך המטבעות וכמה רווח אתם יכולים לייצר במכירת המטבע הווירטואלי. חשוב שהרווח יהיה גדול יחסית ויאפשר לכם הזדמנות טובה לקבל תשואות מתאימות עבור הרכישה שביצעתם בעבר.
  • בדיקת המצב בבורסה – שימו לב למצב בבורסה. חקרו מעט אוות התנועות הקשורות למטבעות וירטואליים ונסו להגיע למסקנות נכונות לגבי מכירת המטבעות.
  • התייעצו עם חברות מקצועיות – התייעצו עם ביטס אוף גולד מקור מקצועי המתמחה במסחר במטבעות וירטואליים ונסו באמצעות מומחים ואנשי המקצוע לבצע מכירה מתאימה בעיתוי הנכון.
  • ערכו סימולציות באמצעות תכונות ייעודיות  – כיום באמצעות סימולציות אפשר לבצע מסחר מדומה בבורסה ולהבין מהן התשואות שתוכלו לקבל ממכירת המטבעות הווירטואליים שלכם.

עשו את כל אלה ותוכלו ליהנות מכל מה שביטקוין, אשר הפך לאחד המטבעות המפורסמים בעולם – יכול להציע לכם!

קראו גם: חברת Bits of Gold תממן מתן חסות לקבוצת ספורט באמצעות הביטקוין

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא