גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

5 דברים שכדאי לדעת לפני שרוכשים סוככים

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

ישנם לא מעט דברים שכדאי לדעת לפני שרוכשים סוככים, אבל אין שום ספק כי סוכך הינו פריט חובה במדינת ישראל. מדובר על אחד הפריטים השימושיים ביותר במדינה שטופת השמש שלנו, היות וכל מי שיש לו גינה או מרפסת, היה רוצה ליהנות מהם לכל אורך היום. סוכך איכותי ומעוצב של סוככי תבל, יכול גם להוסיף לעיצוב הכללי של הבית וגם לספק צל ומכסה מהשמש. בעונת החורף לעומת זאת, הסוכך מספק הגנה מפני הגשם ומאפשר ליהנות מהעונה הקרירה הזאת באוויר הצח מבלי להירטב. אין צורך באישורי בנייה או פרוצדורות ארוכות ומייגעות במועצה המקומית לצורך התקנת הסוכך. מספיק לבחור את הסוכך המתאים לכם ביותר מבחינת הגודל והעיצוב, להתקין אותו בורה עצמאית או בעזרת מתקין מקצועי וליהנות מכל היתרונות שלו לאורך זמן.

מה חשוב לדעת לפני שרצים לרכוש סוכך?

  1. המגוון הינו עצום, כך שאין צורך למהר ולרכוש את הסוכך הראשון שתמצאו. קחו את הזמן, תבינו מה ישתלב טוב יותר עם עיצוב הבית או הגינה שלכם, ורק לאחר מכן תרכשו את הסוכך האידיאלי עבורכם. ניתן לבחור סוכך בצבעים שונים, דגמים שונים, גדלים שונים וכדומה.
  2. המחיר יכול להשתנות בין סוכך אחד למשנהו, בהתאם לחברה המשווקת, הגודל של הסוכך, החומר שממנו הוא עשוי וכדומה. במידה ומעוניינים בסוכך בהתאמה אישית, המחיר יהיה כמובן יותר גבוה, אבל עדיין משתלם בהשוואה לפתרונות הצללה אחרים.
  3. ניתן למצוא היום סוככים מיוחדים שמתאימים לעסקים, לעומת סוככים שמתאימים לאנשים פרטיים. סוככים עסקיים מאפשרים למעשה לנצל כל מטר של העסק ולספק צל והגנה מפני קרני השמש המזיקות. ניתן להדפיס על הסוכך את הלוגו של העסק, ובכך לתרום לקידום העסק ולחיזוק המותג שלו.
  4. חשוב לבחור סוכך איכותי ומקצועי, המגיע מחברה מוכרת, על מנת להבטיח את העמידות שלו לאורך השנים.
  5. ניתן למצוא היום סוגים שונים של סוככים חשמליים, ידניים, קבועים, מתקפלים וכדומה. חשוב לבחור סוכך שישרת את המטרות שלכם.

לסיכום, ישנם מספר פרמטרים שחשוב לבדוק ולברר לפני שרוכשים סוככים לבית או לעסק, אך אין ספק כי זוהי החלטה נבונה ומשתלמת ביותר.

אולי יעניין אותך גם!