גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

3 דרכים לגיוס כוח אדם מבלי לצאת מהמשרד

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

היום בשביל לגייס כוח אדם, אנחנו לא צריכים לעשות יותר מדי, למען האמת, אנחנו לא צריכים לעשות שום דבר שדורש מאיתנו לצאת ממקום העבודה. אנחנו יכולים לנהל הכל דרך המחשב של העסק ואם לא דרכו, אז בדרכים אחרות, פשוטות לא יותר.

לפני שנציג 3 דרכים לגיוס כוח אדם מבלי לצאת מהמשרד, חשוב לומר שזה נכון לכל סוג של עבודה כמעט ולכל סגנון עבודה, לא משנה אם אנחנו מחפשים עובדים קבועים או פרילנסרים, זה נכון בין אם אנחנו מחפשים עובדים מישראל או עובדים ממקומות אחרים, וזה נכון אם יש לנו משרד, חברה, עסק, ובין אם אנחנו עצמאים שמעוניינים לשכור עובדים שיבצעו בשבילנו עבודה מסוימת.

למשל, אנחנו יכולים לפרסם מודעה בלוח דרושים באינטרנט ולגייס דרכו כוח אדם, אנחנו לא צריכים לעשות הרבה בשביל זה. מספיק שנפרסם מודעה, לציין דרישות, ולחכות שיפנו אלינו עם קורות חיים בשביל לראיין עובדים מתאימים. יותר מזה אנחנו לא צריכים. הכי פשוט והכי קל. לשמחתנו יש מספיק אתרים בהם אנחנו יכולים לפרסם מודעות דרושים, בתשלום או בחינם.

אופציה נוספת היא לפרסם פוסטים בקבוצות שונות בפייסבוק, בין אם זה קבוצות של דרושים, קבוצות שעוסקות בתחום המקצועי שלנו וכמובן בעמוד של העסק וכן בעמודים אישיים. היום מרבית הגולשים נמצאים בפייסבוק במשך רוב הזמן כשהם גולשים באינטרנט, לכן יש סיכוי סביר שנוכל להגיע אליהם. יתרה מזו, אנחנו יכולים גם להשתמש ברשתות כמו טוויטר ולינקדין לשם כך.

אופציה אחרת היא להשתמש בחברות כוח אדם שמציעות לנו אפשרות למצוא דרכן עובדים בכל התחומים ומכל הסוגים. אנחנו יכולים להיעזר בהן לצורך מציאת עובדים כלליים אך גם לצורך עובדים בתחומים שונים, ספציפיים, כולל בתחומי הייטק שונים.

צריך לומר, הרבה מאוד חברות ועסקים משתמשות בכוח אדם מתוך החברה בשביל למצוא עובדים נוספים. הן מציעות פרסים לכל עובד שמצליח לגייס עובד לחברה. כמובן שהמטרה היא למצוא עובדים מתאימים מבחינת רזומה, יכולות ושאר הדברים שחברה מחפשת. כך חוסכים זמן רב בחיפוש עובדים מתאימים.

אולי יעניין אותך גם!