גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

החלטת להתחיל לעשות ספורט? איזה ציוד כדאי לקנות?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

אנשים בכל רחבי העולם תמימי דעים לגבי החשיבות של פעילות גופנית במהלך היומיום. אמנם לא לכל אחד יש את הזמן (או המוטיבציה) להתחיל לבצע פעילות גופנית בצורה מסודרת, אך גם כאשר מדובר על צעידה, עדיין תהיה לה השפעה חיובית על מצב הרוח וכמובן שגם על המצב הגופני שלכם. כאשר אתם מחליטים להיכנס למשטר של פעילות גופנית מכל סוג שהוא, ישנם מספר אביזרים שמומלץ להצטייד בהם כך שהפעילות תתבצע על הצד הטוב ביותר, בנוחיות ובבטיחות.

מה מומלץ לקנות לקראת ביצוע פעילות גופנית

כל פעילות גופנית היא שונה מחברתה אך ישנם כמה דברים שמתאימים לכל סוג של ספורט, בין אם מדובר בכדורסל, כדורגל ועוד:

  • אם מדובר על הליכה אז כדאי להצטייד בחליפת אימון נוחה, טרנינג נוח ונעלי הליכה. אם מדובר על הליכה בשעות היום אז ניתן להצטייד גם בכובע ובאביזרי שתיה נוחים, בקבוק ספורטיבי וכל מה שנחוץ.
  • ריצה היא בריאה אך מוטב להיות מצוידים בכל מה שנחוץ על מנת לשמור על ביטחונכם ובריאותכם. נעלי ריצה טובות יעלו כמה מאות שקלים אך הן ציוד חשוב ואפקטיבי שישפיע ישירות על התוצאות שלכם בשטח. מומלץ להתאים את הלבוש למזג האוויר ורצוי שלא לצאת לריצה בשעות הכי חמות. ריצה בשעות הערב היא מומלצת.
  • ספורט אחר כמו כדורסל, טניס, יוגה או כל סוג אחר מומלץ להתייעץ עם אנשים שמבינים בתחום. כל תחום מציע סוגים שונים של עזרים שיסייעו לנו להשתלב בפעילות הגופנית.

כמה פעמים בשבוע כדאי להתאמן

אימונים הם חשובים ובריאים אך מומלץ להקפיד על מנוחה בין אימון לאימון. אם מדובר על חדר כושר אז ניתן להסתפק גם בפעמיים שלוש בשבוע ולא צריך יותר מזה על מנת לשמור על גוף בריא. הליכה ניתן לבצע בכל יום בהתאם למצב הבריאותי של המתאמן. בכל מקרה אם אתם סובלים מבעיה גופנית כל שהיא אז כדאי להתייעץ עם רופא המשפחה.

בסופו של דבר ספורט הוא דבר חיובי וכל אחד מומלץ לקחת בו חלק וליהנות ממנו ללא כל קשר לגיל, מצב משפחתי, מגדר או מקום מגורים.

אולי יעניין אותך גם!