גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

אדריכלית לעיצוב חללים מסחריים: מה זה אומר

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

כל חלל הוא בעל פוטנציאל לעיצוב. היות ולא כולנו מבינים בעיצוב חללים אז ניתן לשער שנפנה אל מעצב או מעצבת שיבצעו למעננו את המשימה הזו. עיצוב הוא עולם ומלואו וכל מעצב מביא אתו את הסגנון הייחודי שלו. על מנת לבחור במעצב מתאים ישנן כמה דרכים שניתן לנקוט בהן. בכל מקרה חללים מסחריים אמורים להיות פרקטיים ונוחים לעבודה ועל כן העיצוב הוא רק חלק מהנושא וישנם פרמטרים נוספים שכדאי לקחת אותם בחשבון.

כיצד מעצבים חללים מסחריים

היות ולא מדובר על הבית הפרטי שלכם אז סביר להניח שגם השיקולים יהיו שונים לחלוטין. בחלל של בית עסק או חנות העיצוב יהיה חלק ממכלול של היבטים שקשורים בעיקר לחוויית הלקוח והקנייה:

  • אם מדובר על חנות אז העיצוב חייב לקחת בחשבון את מהות המוצרים אשר נמכרים בה. בגדים לדוגמא ניתן להציג על ידי מתלים דקורטיביים שיהיו נוחים מצד אחד וגם חזקים ועמידים מאידך. מי שמבצע את העיצוב יסלול את הדרך הטובה ביותר למען הלקוחות ויגרום לכך שהם יישארו כמה שיותר זמן בחנות.
  • יש לדעת להשתמש בחלל נכון ולעיתים ישנה דרישה להשאיר את החלל מרווח מאוד. צפיפות עלולה להוות מכשול ללקוחות וגם לבלבל אותם בנוגע לכמות המוצרים שנמצאים בחנות.
  • עיצוב נכון של חלל מסחרי תביא בהכרח גם לעליה במכירות שכן לקוחות רבים יותר יגיעו אל החנות וגם ישהו בה יותר זמן מהרגיל.
  • הצבעים והגוונים הם בעלי משמעות רבה ויש להתאים אותם למותג ולמה שהוא מייצג. רק פניה למעצב מנוסה תביא את התוצאה המצופה.

עיצוב של תאורה בחלל מסחרי

כאשר אנו פונים אל מעצב אז כדאי לקחת בחשבון גם את התאורה במקום. שימוש נכון בתאורה יכול להפוך את החלל למושך בהרבה, וכדאי להשקיע בפניה למעצב פנים שיש לו את הידע והניסיון בתחום זה. היות ולעיתים מדובר על הוצאה כספית גדולה אז כדאי שלא למהר ומומלץ לערוך סקר שוק קצר שיגלה באיזו חברה עדיף להשקיע. כדאי לקחת בחשבון גם את זמן העבודה שכן מדובר על ימים שבהם העסק יעבוד פחות.

אולי יעניין אותך גם!

בחינת ההטבות של מזגני Multi Inverter ו-VRF

בתחום בקרת האקלים המודרנית, האבולוציה של טכנולוגיית מיזוג האוויר הייתה לא פחות ממדהימה. בין החידושים הבולטים ניתן למנות את מערכות ה-Multi Inverter

תובנות מומחים: יסודות ניקוי ספות

ניקוי ספות הוא היבט שלעתים קרובות מזלזלים בו בתחזוקה ביתית שיכול להשפיע באופן משמעותי על הניקיון והנוחות הכללית של חלל המגורים שלך.