גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

דירות להשקעה בצפון אנגליה

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

דירות להשקעה בצפון אנגליה הפכו לנפוצות במיוחד בשנים האחרונות. ישראלים רבים מגיעים למסקנה העצובה שלא ניתן כמעט למצוא שום אפיק השקעה משתלם בארץ, וכתוצאה מכך הם מפנים את החסכונות שלהם לאפיקי השקעות חיצוניים. אם בעבר הריבית בבנקים היתה שווה משהו, הרי שהיום מדובר על שברי אחוזים  בלבד, כך שגם אם תסגרו מיליון שלקל בתוכנית חיסכון למשך 4 שנים, ללא שום תחנות יציאה, עדיין הריבית המקסימלית שתקבלו תעמוד על פחות מאחוז אחד. מי שמנסה את כוחו בעולם הבורסה, יכול לא פעם להרכיב תיק השקעות יפה, אבל חשוב לקחת בחשבון כי בכל רגע נתון המניות עלולות להתרסק ולהישאר בתחתית במשך שנים. כך שמדובר בהשקעה בעלת סיכון לא קטן. השקעה בשוק הנדל"ן בארץ, מחייבת הון עצמי גבוה ועצבים שעשויים מברזל, היות ונורא קשה לשרוד בתחום התחרותי הזה. כך שאין זה מפליא, כי משקיעים רבים בוחרים לבחון אפשרויות השקעה משתלמות ובעלות סיכון נמוך מחוץ לארץ.

דירות להשקעה בצפון אנגליה – ההשקעה הכי טובה עבורכם

אין היום שום ספק כי השקעה בנדל"ן בצפון אנגליה, נחשבת לאחת ההשקעות המושכלות ביותר נכון להיום. אנגליה ידועה בתור ארץ יפה ונוחה למגורים, דבר שמושך אליה לא מעט תיירים אך גם אנשים שמעוניינים להתיישב במדינה. צפון אנגליה נחשב לאזור שרק הולך ומתפתח בשנים האחרונות, הוא מאופיין בהקמה של אוניברסיטאות המושכות אליהן לא מעט סטודנטים צעירים, בתי קפה, ברים, מסעדות ומקומות בילוי שונים. מדובר על אזור שהופך להיות יותר שוקק ויותר אטרקטיבי, דבר שגורם לעלייה מתמדת במחירי השכירות באזור. כך שמי שיחליט לרכוש לעצמו דירה באזור צפון אנגליה ולהשכיר אותה תמורת מחירי שכירות לא רעים בכלל, יוכל ליהנות מהשקעה רווחית ובעלת סיכון מינימלי. כדאי לציין כי המטבע הבריטי נמצא כעט באחת הנקודות הנמוכות ביותר שלו בשנים האחרונות, דבר שמגדיל את רווחיות העסקה וגורם ללא מעט משקיעים לעשות את הצעד הנחוץ לרכישת דירת החלומות שלהם.

לסיכום, דירות להשקעה בצפון אנגליה מהוות את החלופה הטובה ביותר, ביחס לאפשרויות ההשקעה הקיימות היום בארץ. כל מי שמעוניין בהשקעה איכותית – הגיע למקום הנכון.

אולי יעניין אותך גם!

בחינת ההטבות של מזגני Multi Inverter ו-VRF

בתחום בקרת האקלים המודרנית, האבולוציה של טכנולוגיית מיזוג האוויר הייתה לא פחות ממדהימה. בין החידושים הבולטים ניתן למנות את מערכות ה-Multi Inverter

תובנות מומחים: יסודות ניקוי ספות

ניקוי ספות הוא היבט שלעתים קרובות מזלזלים בו בתחזוקה ביתית שיכול להשפיע באופן משמעותי על הניקיון והנוחות הכללית של חלל המגורים שלך.