גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

סטייל מועדון לקוחות

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

כמעט כל צרכן כיום מחזיק בלפחות כרטיס מועדון או צרכנות אחד. המטרה? ליהנות משלל הטבות, מבצעים ויחס מועדף בהשוואה ללקוחות שאינם חברים במועדון הלקוחות. במידה רבה, מועדוני הלקוחות מקדשים את הרעיון של "קבוצה סגורה", הזוכה ליחס ייחודי ומועדף – מה שמניע ומעודד לקוחות פוטנציאלים נוספים להצטרף אל אותו המועדון.

הרצון להעניק שירות טוב יותר ויחס מועדף לא שמור אך ורק לחברות הגדולות המציעות את מועדוני הלקוחות, אלא גם למנהלות הרווחה המובילות בתי עסקים שונים – מחברות בוטיק קטנות ועד ארגונים הפועלים ברמה ארצית. התפקיד של מנהלות הרווחה בין היתר הוא לדאוג לרווחת העובדים ולשביעות רצונם ממקום העבודה. בעוד ישנם העסקים הדואגים לרווחת העובדים אחת לשנה עם הפקה של יום גיבוש לעובדים, ישנם העסקים המשקפים בפני צוות העובדים שלהם עד כמה הם מוערכים באמצעות מועדון לקוחות שהינו מועדון ארגוני.

המטרה: הטבות ייחודיות לעובדי הארגון

לבית העסק שלכם ישנה שפה המאפיינת אותו, וכך גם יכול להיות עם המועדון הארגוני שיאפיין ויוביל אותו על פי הצרכים שלכם. ישנם ארגונים גדולים מאד המפעילים מועדונים ארגוניים לצוותי העובדים שלהם, כאשר מועדונים אלו מעניקים שלל הטבות, מבצעים והצעות ייחודיות השמורות אך ורק לעובדי הארגון. לבטח גם לכן, מנהלות הרווחה, יצא לשמוע לא אחת על קולגות או מכרים שנהנו מרכישות ייחודיות רק עצם היותם חברים במועדון ארגוני השייך למקום העבודה שלהם.

מועדון ארגוני שכזה מתנהל באמצעות פורטל ייחודי שהכניסה אליו זמינה אך ורק לחברי ועובדי הארגון. פורטל שכזה הינו מרכז הודעות שבו יהיה ניתן לפרסם כל הטבה, מבצע, הצעה או כל הודעה הרלוונטית לשגרת העבודה. פורטל ארגוני המותאם אליכם מבסס סביבה משותפת לצוות העובדים, בה ניתן להיפגש לפני ואחרי שעות העבודה. פורטל שכזה שומר על העובדים שלכם מאוחדים ודוברי שפה משותפת אונליין!

הרבה מעבר להטבה: מחזקים את תחושת השייכות של העובדים אל הארגון

אם ישנו דבר שחשוב בעיקר למנהלות הרווחה וכך גם למנהלים הגדולים, הוא שביעות הרצון הכללית של העובדים. לא אחת נאמר כי עובד טוב הוא עובד שטוב לו, ואילו עובד שאינו שבע רצון מסביבת העבודה ומהתנאים שלו, לא באמת יכול לתת מעצמו. כוחו של מעודון לקוחות ארגוני טמון בעובדה שהוא מעודד יצירת קבוצה סגורה ומיוחדת הרלוונטית רק לצוות העובדים. מדובר על עולם שלם של הטבות שלו זכאים אך רק עובדי הארגון. בכוחו של מועדון לקוחות ארגוני לשקף לצוות העובדים עד כמה הם חשובים ונחשבים בעייני המעסיקים שלהם.

איך מדווחיים לקהל העובדים על ההטבות השונות?

דרך התקשורת עם קהל העובדים הינה מגוונת ואינה מתחילה ונגמרת רק עם הפורטל הייעודי. ניתן לתקשר את ההטבות, המבצעים והמודעות השונות עם קהל העובדים באמצעות הודעות SMS המגיעות ישירות אל המכשיר הסלולארי, דרך ניוזלייטרים המגיעים ישירות אל המייל הארגוני, עם קיום של ימי מכירות הפתוחים אך ורק לעובדי הארגון, עמדות קד"מ במקום העבודה וכדומה. ההטבות השונות יכולות להיות כלל ארגוניות, אך גם ניתן לשמור על המימד האישי עם הצעות המגיעות לכל עובד על פי דפוסי הרכישה והשימוש שלו.

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא