גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

אישור נוטריוני להלוואת משכנתא

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

ברוב המקרים כאשר לוקחים משכנתא , הבנק מבקש אישור נוטריוני להלוואת משכנתא, על פניו נשמע מסמך מאיים ולא ידוע, אבל כאשר עובדים בצורה מסודרת ויש מי שמדריך אתכם כיצד לעבור את כל האישורים ולקבל את כולם כנדרש אז אין שום בעיה והכל הולך כשורה.

 

אישור נוטריוני מתבצע אך ורק ע"י גורם מוסמך לכך עו"ד שהוא נוטריון , בעזרת החתימה שלו אתם יכולים להיות רגועים שעשיתם את הדבר הנכון והאישור כבר בדרך.

 

למה צריך אישור נוטריוני ?

 

אישור נוטריוני בתחום המשכנתאות קביל גם בבתי משפט, כך שאם יש בעיה מסוימת אתם מכוסים מבחינה משפטית, לכן מומלץ להיעזר בעו"ד מומחה נוטריון המספק שירות כזה ומאפשר לכם לקבל את כל האישורים הנחוצים למשכנתא.

 

חשוב לבדוק לפני שמחליטים לפנות לעו"ד האם הוא מומחה בתחום המשכנתאות, האם הוא בעל ניסיון בתחום, אם הוא מבין ומתבצע במושגים מקצועיים כמו מס רכישה ואחרים וכמובן האם הוא עו"ד נוטריון- כך הרבה יותר קל לקבל אישורים ולא צריך לתזז בין עו"ד כזה או אחר- הכל נמצא תחת קורת גג אחת.

בדיקה מקיפה יכולה לחסוך כאב ראש אחד גדול , ולתת לכם שקט נפשי להמשך הליך קבלת המשכנתא.

 

את טופס הייפוי כח להלוואת משכנתא מקבלים מהבנק ואיתו הולכים אל נוטריון מומחה אשר ממלא את הפרטים הנדרשים ובסופו של תהליך חותם ומאשר בזה כי יש לו את הייפוי כח בנושא המשכנתא.

 

יש המון עו"ד אבל לא כולם בעלי תואר נוטריון (לפחות 10 שנים בתחום) ולכן חשוב מאוד לבדוק זאת, אז גם אם יש לכם מכר או בן משפחה שהוא עו"ד אבל לא נוטריון עדיף שתגידו לו תודה ותפנו למי שבאמת מוגדר כנוטריון .

 

אין ספק כי תהליך רכישת דירה ולקיחת משכנתא בהתאם דורש לא מעט התרוצצויות, התרגשות ופעולות שלא יודעים אותן, לן בדיוק בשלבים הללו חשוב מאוד שיהיה מישהו מקצועי לצידכם מומחה ומנוסה בתחום ונוטריון מקצועי בעל ניסיון וידע רב זה בדיוק מה שאתם צריכים ברגעים חשובים אלו, בכל זאת מדובר על סכום לא פעוט בלקיחת משכנתא.

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא