גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

אימון אישי מומלץ לבעלי עסקים

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

אין משימה מורכבת, קשה וסיזיפית יותר מאשר ניהול של עסק. נכון אם אנחנו בעלים של עסק או מנהלים של עסק סביר להניח כי אנחנו מתוגמלים בהתאם, אך אי אפשר להתעלם מכך כי הניהול גובה מאתנו קורבנות רבים ולא רק זאת אלא שרבים מהמנהלים אשר אלו הם הצעדים הראשונים שלהם בתפקיד נקלעים לבעיות רבות ואינם מצליחים לנהל את עניינם בצורה יעילה ולהצעיד את העסק שלהם אל רווח. אז מה אותם מנהלים יכולים לעשות בכדי לשפר את התוצאות העסקיות של העסק שלהם? התשובה היא שמנהלים יכולים להשפיע על העסק שלהם אם הם יעזרו בעזרה מקצועית. הדרך הטובה ביותר לקבל עזרה היא לפנות אל מאמן אישי אשר יוכל לעבוד אתם על הדברים החשובים וללמד אותם בעזרת הכלים של אימון אישי כיצד לשפר את ביצועי העסק ולהצעיד את העסק אל הצלחה גדולה.

האם כל מאמן אישי מתאים לבעל עסק?

כאשר אנחנו מדברים על אימון אישי לבעלי עסקים אנחנו חייבים לשים את האצבע על כך שאימון זה שונה מאשר אימון לאנשים פרטיים. העניינים שאתם מתמודד מנהל בעסק הם הרבה יותר מורכבים מאשר בחיים פרטיים ועל כך אתם צריכים לתת את הדעת. על רקע זה אנחנו חייבים לציין שאם אתם רוצים לקבל את האימון הטוב ביותר אתם צריכים לבחור במאמן אשר מתמחה בעסקים. עדיף שלמאמן יהיה ניסיון בעולם העסקי ועוד יותר טוב אם המאמן היה בעצמו בעלים או מנהל של עסק. כך העצות שלו תהיינה הטובות ביותר שיש ואתם תוכלו לסמוך עליו בעיניים עצומות שהוא יבצע את התפקיד שלו על הצד הטוב ביותר.

נסו לקבל המלצות על המאמן לפני שאתם בוחרים בו

אין ספק שככל שתבחרו מאמן יותר טוב כך האימון יהיה יותר איכותי. על רקע זה אנחנו חייבים לציין שאם אתם רוצים לקבל את העצות האיכותיות ביותר שיש אנחנו ממליצים לכם בכל תוקף לנסות ולקבל המלצות על המאמן לפני שאתם בוחרים בו. ברגע שיהיו לכם המלצות אתם תוכלו לדעת כי המאמן הוכיח את עצמו "תחת אש" וכי אפשר לסמוך עליו.

אולי יעניין אותך גם!

בחינת ההטבות של מזגני Multi Inverter ו-VRF

בתחום בקרת האקלים המודרנית, האבולוציה של טכנולוגיית מיזוג האוויר הייתה לא פחות ממדהימה. בין החידושים הבולטים ניתן למנות את מערכות ה-Multi Inverter

תובנות מומחים: יסודות ניקוי ספות

ניקוי ספות הוא היבט שלעתים קרובות מזלזלים בו בתחזוקה ביתית שיכול להשפיע באופן משמעותי על הניקיון והנוחות הכללית של חלל המגורים שלך.