גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

מערכת לחיסכון באנרגיה מבית אנרגטיקה

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

ההוצאות הגלגליות של מפעלים הינן גבוהות במיוחד, אך ניתן להקטין את עלויות היצור אל מול מקסום הרווחים על ידי מערכות לחיסכון באנרגיה, אשר נבנות בצורה אינדיבידואלית לכל מפעל על פי הצרכים שלו. בין אם בחסכון בעלויות החשמל, הדלק או השמן. מעבר להיבטים הירוקים של חסכון באנרגיה, הרי שמערכת לחסכון באנרגיה מבית אנרגטיקה משלבת בתוכה היבטים תכנוניים והנדסיים תוך התאמת סוג המכשור. באופן זה, החיסכון באנרגיה יקטין את עלויות היצור לטווח הארוך ויאפשר התכנות כלכלית טובה יותר ורווחים גבוהים יותר.

תפקידה של מערכת חיסכון באנרגיה

מערכת לחיסכון באנרגיה מקטינה את השימוש במשאבים יקרים, ביניהם חשמל ודלק, שהינם מרכיבים מרכזיים בכל מפעל. מערכת זו מאפשר למפעיל שליטה מלאה על ביצוע פעולות שונות המתקיימות בפעל, החל משליטה על החשמל, המים, התאורה, כמו גם חישוב התפוקה וכמות הצריכה של המרכיבים השונים – וכל זאת מבלי לפגום באפקטיביות של היצור.

החשיבות של מערכת חיסכון באנרגיה

למערכת חיסכון באנרגיה יש שני היבטים מרכזיים וחשובים. הראשון שבהם, הינו מזעור השימוש במשאבי טבע יקרים, ומה שטוב לסביבה טוב עוד יותר גם לבעל העסק. מדוע? עלויות היצור הגבוהות תוך שימוש בדלק וחשמל מיקרות את כלל תהליך היצור. על מנת למזער את ההוצאות על יצור, הרי שמערכת חיסכון באנרגיה מאפשרת להוריד את כמות הצריכה למינימום, לחסוך בכסף ובכך לאפשר מקסום של הרווחים. מערכת לחיסכון באנרגיה מבית אנרגטיקה מאפשר למזער את ההוצאות ב 25% מכלל תהליך הייצור, ללא פגיעה בתהליך העבודה. מערכות אלו הינן מתוחכמות במיוחד ומספקות תמונה רחבה גם לגבי תהליך התפוקה עצמה, החל מהמהירות ועד לאיתור של תקלות שונות.

בין אם במפעלים קטנים ובין אם במפעלים גדולים, הרי שמערכת לחיסכון באנרגיה מבית אנרגטיקה, מאפשר צמצום בעלויות היצור ומקסום של הרווח. בעולם, בו המשאבים מצומצמים והתחרות היא קשה, הרי שאין ספק כי מערכות אלו מסייעות לכל בעל עסק ולכל מפעל לעמוד בחזית ולפעול באופן הטוב ביותר, אשר יאפשר איתנות פיננסית והיתכנות כלכלית ואנרגטית חכמה לאורך זמן.

אולי יעניין אותך גם!

בחינת ההטבות של מזגני Multi Inverter ו-VRF

בתחום בקרת האקלים המודרנית, האבולוציה של טכנולוגיית מיזוג האוויר הייתה לא פחות ממדהימה. בין החידושים הבולטים ניתן למנות את מערכות ה-Multi Inverter

תובנות מומחים: יסודות ניקוי ספות

ניקוי ספות הוא היבט שלעתים קרובות מזלזלים בו בתחזוקה ביתית שיכול להשפיע באופן משמעותי על הניקיון והנוחות הכללית של חלל המגורים שלך.