גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

מתי מומלץ לעשות פעילות ODT לעסקים?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

כל מנהל עומד יום יום מול שאלות הרות גורל לעסק שלו, לכן ניתן לומר כי תפקיד המנהל הוא הקשה ביותר שיש ולו בגלל העובדה כי כל האחריות מוטלת עליו וכי הוא צריך להכריע בכל סוגיה וסוגיה בעסק. ובכל זאת ניתן לומר כי גם המנהל הטוב ביותר לא שווה הרבה בלי העובדים שלו. למעשה ניתן לומר כי אם העובדים בעסק לא יהיו ברמה גבוהה העסק ייקלע לבעיות קשות ביותר ועל כך אתם חייבים לתת את הדעת. על כן כל מנהל צריך לא רק לקבל את ההחלטות אלא גם לטפח את העובדים שלו כמה שיותר. ככל שעובד יהיה יותר מרוצה ויותר שמח כך העסק יגיע אל גובה רב יותר ועל כך אתם חייבים לתת את הדעת. על רקע זה אנחנו חייבים לציין כי אתם צריכים לעשות פעילות ODT לעסקים אם אתם רוצים לטפח את העובדים שלכם.

בשביל לפתח יכולת מנהיגות

אז מדוע פעילות ODT כה מומלצת לעסקים? מדוע זהו פתרון כל כך טוב בעולם העסקים? אם כן אתם חייבים להבין כי הפעילות הזאת מפתחת יכולות מנהיגות שכמותם לא הכרתם מעולם. כאשר הפעילות מתקיימת עם מספר אנשים מישהו חייב לקחת את ההחלטות ולקבוע מה עושים ובאופן טבעי אותו אדם הוא יותר מתאים לשמש מנהיג גם בעולם העבודה. על רקע זה אנחנו חייבים לציין כי אתם צריכים להבין כי הפעילות מאפשרת לכם לבחון מי מהעובדים הוא עם יכולת מנהיגות ומי יוכל להתאים בעתיד לתפקידי ניהול. כך בפעילות של כמה שעות אתם יכולים לצאת עם תובנות מדהימות לגבי העובדים שלכם ולכן כל כך מומלץ לבצע פעילות של ODT.

בשביל לפתח יכולת עבודה בצוות

אין ספק שפעילות ODT היא לא רק בשביל פיתוח יכולות מנהיגות אלא גם בשביל לפתח את הצוותים הקיימים במקום העבודה שלכם. עליכם להבין כי בפעילות של ODT העובדים נפתחים אחד אל השני ומכירים הרבה יותר טוב זה את זה וזהו כמובן יתרון אדיר שאתם צריכים לתת עליו את הדעת.

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא