גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

האם חובה לקבוע הסכם עבודה בתחילת משרה חדשה?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

במידה ואתם נמצאים בשלב שבו אתם לקראת מציאת משרה חדשה, אך אתם לא בטוחים לגבי ההתנהלות שאמורה להגיע מצדכם, אז נתחיל בכך שכאשר מדובר על הסכם עבודה, יש את טופס 106, שחובה לחתום עליו. לצד זאת, אין צורך בעוד הסכם עבודה ספציפי, אם כי ישנם עסקים וחברות שבוחרים לעשות זאת.

לפני שאתם מצטרפים אל חברה כזו או אחרת בתור עובדים מן המניין, אתם צריכים לשאול את עצמכם האם אתם מקבלים את כל התנאים להם אתם זכאים במהלך העבודה. בכדי לברר זאת כמו שצריך, אתם תצטרכו לבדוק שהמעסיק שלכם באמת פועל כחוק ולא עושה משהו שלא כשורה. יתר על כן, תוכלו לשאול מועסקים שלו האם הם מרוצים מהתנאים שהם מקבלים והכול מתנהל כשורה.

מתנהלים בתבונה לפני מציאת משרה חדשה

בכדי שאתם תוכלו לבחור במשרה שתענה על הציפיות שלכם ותאפשר לכם להרגיש בנוח עם הבחירה שלכם, יהיה עליכם לשים לב שאתם בוחרים אך ורק במשרה שבה אתם תוכלו לקבל את כל התנאים שמגיעים לכם. חבל שתתפשרו על מקום עבודה שלא תרגישו בנו בנוח, ולאחר זמן קצר תרגישו שאין לכם את הכוחות הנפשיים להתמיד בעבודה.

אפשר לומר שאם תעשו את שיעורי הבית שלכם בטרם תבחרו להצטרף למקום כזה או אחר, יהיה לכם הרבה יותר קל להחליט האם אתם מקבלים החלטה נכונה, וזה בוודאי משהו שיקל עליכם בלא מעט מובנים. כך שיהיה כדאי לכם לקחת זאת בחשבון.

מסתבכים? פנו אל עורך דין

אם אתם נמצאים במצב שבו אתם לא בטוחים כיצד עליכם לנהוג, אז הצעד הנכון מבחינתכם יהיה לפנות אל עורך דין דיני עבודה שמתמחה בתחום. הוא יוכל לפשט בעבורכם את הדברים ולומר לכם בדיוק כיצד תוכלו לפעול על מנת להבטיח שאתם לא עושים משהו פזיז או מתנהלים שלא כשורה.

תשקלו היטב כל צעד שלכם ואל תהססו לפנות בעת הצורך אל עורך דין, שכן זה כל מה שתצטרכו על מנת להפוך את הכול להרבה יותר ברור ופשוט מבחינתכם.

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא